Klachten

Klachtenregeling

Heeft u een bestelling ontvangen met schade? Meld schade het liefst binnen 48 uur na ontvangst van uw pakket. Om een schademelding sneller te verwerken, adviseren wij u om foto’s van de schade mee te sturen.

  1. Neem contact met ons op via [email protected] of app naar 06 236 405 41. Probeer zo duidelijk mogelijk aan te geven wat de schade is. Wij adviseren u om alvast foto’s te maken van het product, waarop schade zichtbaar is.
  2. Stuur de foto’s en een omschrijving van het defect naar onze klantenservice ([email protected] of 06 236 405 41).
  3. Binnen twee werkdagen ontvangt u van ons een reactie en ontvangt u informatie over verdere afhandeling.
  4. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/  Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »